Click on question to reveal the answer.
- 1. En saanut tilauksestani tilausvahvistusta. Onko tilaukseni tullut perille?
- Onnistuneesta tilauksesta pitäisi tulla tilausvahvistus. Oletko tarkistanut roskapostisi? Tai voisiko sähköpostisi olla täynnä? Joskus tilaukseen saattaa lipsahtaa myös väärä sähköpostiosoite, jolloin vahvistus ei tule perille. Epäselvissä tilanteissa voit ottaa meihin yhteyttä, niin selvitämme tilanteen.
- 2. Voinko tilata sähköpostitse tai puhelimitse?
- Kyllä, palvelemme mielellämme myös puhelimitse tai sähköpostitse myymälämme aukioloaikojen puitteissa.
Puhelinnumeromme: 050 5293185
Sähköpostiosoitteemme: info@hattu.fi
- 3. Voitteko lähettää tilaukseni Postin tai Matkahuollon pakettiautomaattiin?
- Toki voimme. Mainitse tilauksesi yhteydessä tilauksen lisätietokentässä, mihin pakettiautomaattiin haluat pakettisi toimitettavan. (Automaatin nimi ja osoite)
- 4. Löytyvätkö kaikki nettisivuilla näkyvät tuotteet Tampereen myymälästä? Voiko liikkeeseen tulla sovittelemaan?
- Suurelta osin nettikauppamme tuotteet löytyvät Tampereen myymälästämme. Toki jotkin, lähinnä oman Ainamuoti-mallistomme, tuotteet valmistetaan vasta tilauksen saatuamme.
Pidämme varastomyymälässämme esillä kauteen sopivimpia päähineitä. Rajoitetun myymälätilan vuoksi tuotteita on paljon varaston puolella, josta mielellämme haemme tuotteita sovitettavaksesi. Voit halutessasi ja aikaa säästääksesi olla meihin yhteydessä ennen kuin tulet, niin voimme katsoa sopivia tuotteita sovitettavaksi. Toki myymälään saa tulla sovittelemaan ilmoittamattakin. Tervetuloa!
Yhteystietomme sekä ajankohtaiset aukioloaikamme löytyvät täältä: https://www.hattu.fi/yhteystietomme.php
- 5. Kuinka voin saada alennuskoodin?
- Silloin tällöin meillä voi olla voimassa jokin kiva kamppanja/alennuskoodi. Tiedoitamme kampanjoista sekä alennuskoodeista uutiskirjeissämme ja/tai Facebook-/Instagram-tileillämme. Toki joskus alennuskoodi voi olla näkyvillä nettisivujemme etusivullakin.
Uutiskirjeemme voit tilata täältä: https://www.hattu.fi/Subscribe.php
Facebook-sivumme: https://www.facebook.com/www.hattu.fi/
Instagram: https://www.instagram.com/hattu.fi/
- 6. Lähden lomamatkalle. Voiko päähineen pakata mukaan matkalaukkuun?
- Voi toki, mutta päähinettä pakatessa tulee ottaa huomioon sille sopiva pakkaustapa. Lähtökohtaisesti hattua ei saa rytätä, joten se kannattaa pakata muodossaan muiden tavaroiden väliin, ja kupuosaan voi laittaa vaikka sukkia.
Osa hatuista kestää taittelun, jolloin näin voi tehdä. Pitkäaikainen säilytys taitettuna ei ole kuitenkaan suotavaa.
- 7. Onnistuuko teillä vanhan päähineen korjaus/pienennös/suurennus?
- Teemme päähineiden huolto- ja korjaustöitä. Otathan yhteyttä tai tule käymään päähineesi kera myymälässämme, niin arvioimme tilanteen. Varauduthan jättämään päähineesi meille vähintään muutamaksi päiväksi.
- 8. Tuotetiedoissa mainitaan, että tuotteessa on korvalaput. Mitä tuo tarkoittaa?
- Korvalaput ovat päähineen sisälle kääntyvät korvasuojat, jotka voi ottaa käyttöön tarpeen tullen. Suojat asettuvat molempien korvien päälle ja jonkin verran myös niskaan.
- 9. Miksi hattu näyttää erilaiselta kuin kuvassa?
- Pyrimme parhaamme mukaan saamaan kuvaan tuotteiden oleellisimmat yksityiskohdat ja niiden värin. Kuvan väri saattaa kuitenkin poiketa eri näytöiltä katseltaessa.
Tuotteissa saattaa näkyä myös käsityön jälki, jolloin pientä vaihtelua voi esiintyä.
- 10. Olen bloggaaja. Onko mahdollista tehdä yhteistyötä kanssanne?
- Olemme tehneet muutamia bloggariyhteistöitä harkinnan mukaan. Otathan meihin yhteyttä asian tiimoilta, niin voimme keskustella yksityiskohdista.